Audi RS E-tron GT планує виступити в преміум сегменті, але виділити конкурентів для нього дуже важко тому що наразі таких просто не існує. Незважаючи на те що ми змогли ознайомитись лише з прототипом, розгледіти у зовнішності автомобіля характерні риси марки Audi не важко. E-tron GT матиме топову модифікацію з індексом RS яка оснащатиметься потужними електродвигунами на 590 к.с., які у разі необхідності видаватимуть біля 630 к.с. У базі з цією силовою установкою працюватиме акумуляторна батарея на 94 кВт/год. Паспортний розгін топового E-tron GT з 0 до 100 км/год складе 3,5 секунди, що є показником бензинових гіперкарів. Згодом очікується поява модифікацій з більшим пробігом та меньшою потужністю, через що прайсові ціни впадуть нижче 100 тисяч євро.
Audi E-tron GT побудовано на платформі J1, яка в даний час лежить в основі Porsche Taycan. На нашу думку саме в Audi повинні виграти від більш пізнього старту продажів E-tron GT, адже платформа вже матиме експлуатаційний досвід. На дорозі новачок від Audi відчувається більш спокійним та комфортним, а завдяки налаштуванням підвіски їздові якості змінюються в залежності від потреби водія. Після натискання на педаль «газа» автомобіль вистрілює вперед наче снаряд і це незважаючи на массу у 2,2 тони. 4-дверне купе оснащено повним приводом Audi Quattro що постійно контролює положення автомобіля на дорозі. Також Audi E-tron GT можна вважати сімейним автомобілем, адже багажний відсік вміщює 400 літрів корисного обїєму. Втім в передньому відсіку є ще 80 літрів для зарядних кабелів та інших дрібниць.
Салон покищо залишається закритим від наших очей, але з впевненістю можна говорити про послідовність архітектури інтер҆ єрів Audi, які мають спільні риси. Немає підстав хвилюватись за якість матеріалів оздоблення, які напевно будуть не гіршими ніж у Taycan.
Ми з нетерпінням очікуємо офіційних світлин та характеристик нового Audi E-tron GT, який стане більш массовим ніж його родич під назвою Porsche Taycan…